Iegāžu organizācijas departamenta vadītājs/a

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu

Iegāžu organizācijas departamenta vadītājs/a

(vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Vispārējie darba pienākumi:

  • Vadīt, tajā skaitā, plānot, organizēt, koordinēt un pilnveidot Departamenta darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi.
  • Pārvaldīt piegāžu līgumu administrēšanu, veicināt sadarbību un komunikāciju ar piegādātājiem.
  • Risināt ar preču piegādi saistītas problēmsituācijas.
  • Veikt un uzraudzīt funkcionālā apģērba, apavu un ekipējuma tirgus izpētes veikšanu.
  • Pārraudzīt individuālā ekipējuma (tekstilmateriāli, apavi, ballistika) tehnisko specifikāciju izstrādi, pēc tirgus izpētes rezultātiem ieviešot modernākus risinājumus tehniskajās specifikācijās.

Prasības kandidātiem:

  • Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.
  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
  • Pieredze vadošā amatā ilgāk par trim gadiem.
  • Profesionālā pieredze nozarei atbilstošajā jomā vairāk par trim gadiem.
  • Zināšanas par dažādiem materiālu standartiem.
  • Zināšanas un pieredze piegāžu/pasūtījumu organizēšanā un plānošanā.
  • Vēlamas zināšanas un izpratne par funkcionālā apģērba un ekipējuma tirgu.
  • Vēlamas zināšanas vai pieredze darbā ar tekstilmateriāliem, apaviem, ballistiskiem materiāliem.
  • Vēlamas labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar publiskajiem iepirkumiem un līgumu izpildes kontroli.
  • Spēja loģiski un tehniski domāt.
  • Spēja strādāt komandā un to vadīt.
  • COVID-19 sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.
  • eID karte elektroniskai dokumentu parakstīšanai.

Piedāvājam:

  • Darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi.
  • Mēnešalgu (sākot no EUR 1458 līdz EUR 1917 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
  • Labus darba apstākļus, profesionālus un atbalstošus kolēģus.
  • Profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Darba vietu Rīga, Biksēres iela 6.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022. gada 17. janvārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai pa e-pastu: vakances@valic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 68202610.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies trīs nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Biksēres iela 6, Rīga, LV-1073.