Referents/e Iegāžu organizācijas departamenta Tehnisko specifikāciju izstrādes un tirgus izpētes nodaļā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu

Referents/e

Iegāžu organizācijas departamenta

Tehnisko specifikāciju izstrādes un tirgus izpētes nodaļā

(vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Vispārējie darba pienākumi:

 

  • Saskaņā ar organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem, un pamatojoties uz izstrādāto tehnisko specifikāciju projektiem un materiāltehnisko līdzekļu (turpmāk – MTL) operacionālajām prasībām, organizēt MTL tirgus izpētes.
  • Saskaņot tirgus izpētes, atbilstoši AM un Centra normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai.
  • Sistemātiski vākt, apkopot un analizēt tirgus izpētes rezultātā iegūto informāciju.
  • Sadarboties ar ekspertiem MTL tehnisko specifikāciju izstrādē.
  • Uzturēt un pilnveidot tirgus izpētes aktuālo datu bāzi.
  • Nodaļas kompetences ietvaros realizēt patstāvīgu sadarbību ar citām Centra struktūrvienībām un to amatpersonām, AM, NBS un citu AM padotībā esošu iestāžu darbiniekiem.

 

Prasības kandidātiem:

  • Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām.
  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
  • Spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā.
  • Pieredze un zināšanas tehnisko specifikāciju izstrādē un tirgus izpētes veikšanā, zināšanas par militāriem MTL tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Prasme praksē pielietot profesionālās zināšanas.
  • Valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe).
  • Angļu valodas zināšanas.
  • Prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī.
  • eID karte elektroniskai dokumentu parakstīšanai.
  • Vēlama vadītāja apliecība B kategorija.

 

Piedāvājam:

  • Darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi.
  • Mēnešalgu, sākot ar 2022.gada 1.jūliju, no EUR 1190 līdz EUR 1499 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.
  • Labus darba apstākļus, profesionālus un atbalstošus kolēģus.
  • Profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Darba vietu Rēzeknes novads, Lūznava, Jaunatnes ielā 4.

 

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022. gada 21. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai pa e-pastu: vakances@valic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 68202610.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies trīs nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Biksēres iela 6, Rīga, LV-1073.