Departamenta vadītājs/-a Noliktavu pārvaldības departamentā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu

departamenta vadītājs/-a

Noliktavu pārvaldības departamentā

(vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Vispārējie darba pienākumi:

  • Vadīt, tajā skaitā, plānot, organizēt, koordinēt un pilnveidot Departamenta darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi;
  • Nodrošināt Nacionālo bruņoto spēku (turpmāk NBS) u.c. militāro struktūrvienību, kā arī citu valsts pārvaldes iestāžu nodrošināšanu ar materiālajām vērtībām.
  • Nodrošināt noliktavu saimniecības darbību un koordinēt iekšējos loģistikas procesus NBS apgādē.
  • Pārraudzīt, kontrolēt materiālo vērtību uzskaiti un plūsmu RVS HORIZON vai citā aktuālā sistēmā.
  • Pārzināt noliktavās esošo materiālo vērtību nomenklatūru, faktisko daudzumu un stāvokli.
  • Analizēt situāciju apakšnozarē, identificēt jomas, kurām nepieciešams pievērst papildu uzmanību rīcībpolitikas ieviešanas procesā.

 

Prasības kandidātiem:

  • Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.
  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
  • Pieredze vadošā amatā ilgāk par trim gadiem.
  • Profesionālā pieredze nozarei atbilstošajā jomā vairāk par trim gadiem.
  • Pieredze projektu vadībā un inovāciju ieviešanā.
  • Labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar noliktavu pārvaldību.
  • Prasmes sagatavot iekšējos normatīvos aktus.
  • Ļoti labas organizatoriskās spējas.
  • Prasme kontaktēties ar cilvēkiem.
  • Komandas vadīšana.
  • COVID-19 sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.
  • eID karte elektroniskai dokumentu parakstīšanai.

 

Piedāvājam:

  • Darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi.
  • Mēnešalgu (sākot no EUR 1458 līdz EUR 1917 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
  • Labus darba apstākļus, profesionālus un atbalstošus kolēģus.
  • Profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Darba vietu Rīga, Biksēres iela 6.

 

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2021. gada 29. novembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai pa e-pastu: vakances@valic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 68202610.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies trīs nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Biksēres iela 6, Rīga, LV-1073.