Nodaļas vadītājs/a Noliktavu pārvaldības departamenta Centrālo noliktavu nodaļā

Application date of submission

Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs

izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu

Nodaļas vadītājs/a

Noliktavu pārvaldības departamenta Centrālo noliktavu nodaļā

(uz nenoteiktu laiku)

 

Mēs tev uzticēsim:

  • Plānot MTL krājumus noliktavā un koordinēt loģistikas procesus starp noliktavām;
  • Analizēt, izstrādāt un pilnveidot procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu noliktavu saimniecības jomā AM padotībā esošo iestāžu vajadzībām, izstrādāt un pilnveidot iekšējos normatīvos aktus;
  • Piedalīties inventarizācijās un sagatavot pārskata dokumentus;
  • Pārzināt noliktavās esošo materiālo vērtību nomenklatūru, to komplektēšanu, faktisko daudzumu un stāvokli;
  • Noteikt Nodaļas darbinieku pienākumu sadali, sagatavot sev pakļauto darbinieku amatu pienākumu aprakstus;
  • Uzņemties materiālo atbildību par noliktavās esošajām materiālajām vērtībām.

Piesakies, ja tev ir:

  • Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • Zināšanas un izpratne par noliktavas/loģistikas darbību, kā arī par materiālo vērtību uzskaiti un inventarizāciju;
  • Pieredze vadošā amatā ilgāk par diviem gadiem, kā arī profesionālā pieredze nozarei atbilstošajā jomā;
  • Valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe);
  • Strādāt komandā un to vadīt;
  • Spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot savu darbu;
  • Darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office programmas, tīmekļa pārlūkprogrammas lietotāja līmenī);
  • Labas zināšanas un prasmes darbā ar RVS Horizon;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • COVID-19 sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts;
  • eID karte elektroniskai dokumentu parakstīšanai.

Esot mūsu komandā tu iegūsi:

  • Darbu valsts iestādē un iespēju iegūt daudzpusīgu un sarežģītu profesionālo pieredzi.
  • Mēnešalgu (sākot no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
  • Profesionālus un atbalstošus kolēģus.
  • Profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Darba vieta Biksēres iela 6, Rīga.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022. gada 27. februārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai pa e-pastu: vakances@valic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 68202610.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies trīs nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Biksēres iela 6, Rīga, LV-1073.